Covid-19: Werden je prestaties of verkopen geannuleerd?

Info - 24/3/2020

Update 24/4/2020: Het formulier is nu niet meer van toepassing.

[Vennoten van Smart]

Om beter te kunnen inschatten hoe groot de impact van de gezondheids- en economische crisis op je activiteiten is, hebben we een onlineformulier opgesteld om al je geannuleerde prestaties/verkopen naar aanleiding van het coronavirus en de beperkende overheidsmaatregelen te kunnen bundelen.   

Dankzij de gegevens die we zo kunnen inzamelen, zullen we makkelijker kunnen bepalen welke steunmaatregelen nodig zijn.

Het betreft hier prestaties:

  • die in omloop waren, maar gedeeltelijk geannuleerd werden en dus niet konden worden afgewerkt.
  • die op je onlineplatform aangegeven en goedgekeurd waren, maar verwijderd moesten worden omwille van de annulering.
  • die op je onlineplatform aangegeven, maar nog niet goedgekeurd waren, en verwijderd moesten worden omwille van de annulering.
  • aanvaard waren door de klant, maar nog niet op je onlineplatform aangegeven waren.

Vul één aangifte per geannuleerde prestatie/ verkoop in. Dien dus voor elke annulering een andere aangifte in als je met verschillende annuleringen te maken kreeg.

Belangrijk

Het formulier staat los van je onlineplatform (je Smart-account). Zoals eerder vermeld, is het enkel de bedoeling om informatie te verzamelen over de impact van de pandemie op je activiteiten en uit te zoeken hoe we je kunnen steunen.

Als dit betrekking heeft op jou:

  1. vul dan het formulier in
  2. neem contact op met je adviesverlener om je geannuleerde prestaties te bespreken

Dit formulier is nu niet meer van toepassing.

Go toRaadpleeg op Kronik.smart.coop alle informatie en acties ter ondersteuning van onze leden en vennoten.