Algemene vergadering 2020: Let’s coop!

De coöperatie, Vie coopérative - 8/6/2020

In het kort

• Onze algemene vergadering gaat door op 22 juni in Frankrijk en op 23 juni in België, telkens om 15u. Dit jaar verloopt de vergadering online, via Youtube en Facebook. Volg het evenement live en stel je vragen.
  • Net als de voorbije jaren, wordt er elektronisch gestemd. Je kan je stem uitbrengen van 16 tot en met 23 juni om 16u30.
  • Documenten, video’s en momenten voor uitwisseling geven je de nodige informatie, zodat je met kennis van zaken kan stemmen.

Go toAgenda van de algemene vergadering (SmartCoop)

Blaise Ludik, acteur en vennoot: Waarom ik deelneem

Een aangepaste formule

De algemene vergadering vormt nu al enkele jaren een hoogtepunt voor de coöperatie, een formeel moment dat ook in het teken staat van het coöperatieve leven, interessante ontmoetingen en uitwisselingen. De coronacrisis verplicht ons echter om de formule te herzien. Er staan dit jaar geen workshops, conferenties of barbecue op het programma. De algemene vergadering gaat online door, via YouTube en Facebook. Toch hebben we ook nu een programma samengesteld waarin uitwisseling en participatie een belangrijke plaats krijgen. Zo kan je mee beslissen over de toekomst van de coöperatie.

Breng je stem uit tussen 16 en 23 juni om 16u30

Als vennoot van de coöperatie heb je stemrecht (op basis van het principe 1 vennoot = 1 stem). Net als de voorbije jaren zal de stemming elektronisch verlopen. Je kan dus stemmen van waar je wil! Dat kan vanaf 13 juni. Op 23 juni om 16u30 wordt de stemming gesloten. Je hebt dus een tiental dagen om je stem uit te brengen.

Informeer je

Je kan heel wat informatie inwinnen via video’s, documenten en ook tijdens momenten van uitwisselingMet vragen kan je terecht bij letscoop@nullsmart.coop. Zo kan je goed geïnformeerd stemmen.

Noteer alvast deze afspraken in je agenda:

• Videoconferentie over de cijfers 2019 in het Nederlands – op 16/06 van 10 tot 11 uur met Thomas Blondeel en Nicolas Wallet – Schrijf je in
  • Videoconferentie over de cijfers 2019 in het Frans – op 17/06 van 14 tot 15 uur met Nicolas Wallet – Schrijf je in

In de komende dagen zal er een presentatiefilmpje beschikbaar zijn, de videoconferentie zal dus volledig gericht zijn op uitwisseling, vragen, antwoorden enz. Je zal uitgenodigd worden om je in te schrijven.

Kom en wissel je ideeën uit, ga in gesprek, informeer je, stem & Let’s coop!

Go to#Letscoop2020