Een Activiteit beheren

Een Activiteit beheren
Concreet

Met een Activiteit:

  • kan je prestaties en auteursrechten factureren 
  • heb je toegang tot een btw-nummer
  • kan je onkosten ingeven en btw recupereren op je facturen
  • kan je subsidies beheren

Zoals bij het beheer van contracten, krijg je de garantie dat je loon wordt uitbetaald en heb je recht op een verzekering.

Na het volgen van een infosessie, bespreek je de haalbaarheid van je project met je adviesverlener. Zijn/haar rol is je te begeleiden met advies bij de verschillende etappes: boekhouding, logistiek, je netwerk uitbouwen,…

Er wordt een persoonlijke account aangemaakt in de ledenzone van smartbe.be zodat je je administratie kan beheren. De interface is 24/24u beschikbaar.

Wat kan je van ons verwachten?

Als partner waken we over het verloop van je project en zorgen we samen met jou voor de goede afhandeling van de projecten. Ons engagement: We

  • dragen de verantwoordelijkheid ten opzichte van de klanten, leveranciers, subsidiegevers…
  • verzekeren de administratieve, boekhoudkundige en fiscale afhandeling van de activiteiten, met inbegrip van de belastingcontrole
  • regelen de boekhouding : we maken de facturen op, betalen de onkosten terug, bieden de mogelijkheid de btw op aankopen te recupereren en volgen de betaling door de klanten op
  • maken het mogelijk te werken onder het sociaal statuut van loontrekkende

Meer weten? Neem contact op met een adviesverlener.